12.02.2009

jag skriver nu innan clara kommer bli arg. egentligen är jag inget bra på det här med blogg. tycker det är jobbigt att skriva. jag har sagt länge att jag ska skriva ett långt mail till elli i aus men jag har inte gjort det heller. dålig människa jag är.
jobbar så mycket bara. och gör vettiga saker. typ träffar människor, pillar mig i näsan och duschar. såna bra grejer ni vet.
var på personalvipkväll på weekday och monki. 50 % på allt. jag köpte kläder. fast jag är pank. nu får jag inte köpa mer saker i tre år framöver.
var i lidköping i två dagar med, mina föräldrar hade abstinens så jag var ju tvungen att komma hem och klappa på dom. pratade barndom. det var fint. min bror ar hemma också. han var också fin.

på tåget hem så var det ett snölandskap som susade förbi. plus att det bildas rök när jag andas. den krispiga kylan är ändå vacker på något sätt. om man har ylletröja på sig under.

livet är inte så svårt ändå. speciellt om man kan duscha med varm vatten. då ska man inte klaga.
dagens moralpredrikan i korthet.
fin, fin liv. imorgon vill jag ut i natten. det ska vara något skojigt på debaser. jag tänkte få med mig folket mitt till spy bar på realeseferre ikväll redan men jag åkte hem och tvagade min kropp och sket i allt. så imorgon bär det ut istället. första torsdagen på länge som jag inte jobbar. vad ska jag göra? det var en utställning på nordiska jag ska se, om arga tvättstuge lappar. sjukt kul lät det.
Plus att jag ska kolla på en lägenhet i vasastan. Hoppas hoppas hoppas jag får den.
såhär blir det när jag skriver blogg. för långa inlägg om jag väl kommer igång. inget ingående heller utan bara skrapning på ytan om vad som händer. inget fint och personligt.
eh,.
kärlek
Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar