1.12.2010

Det är inte längre lika kallt här ute i Djursholm, utan bara minus 8 grader. Alla tre jobb är i full gång nu igen.. Jag hatar när varje dag är den andra lik! Men det är bra med jobb, som tillslut resulterar i pengar, inte mycket men tillräckligt.

Jag är inne i en sådan där antingen eller period (eller vad tusan jag ska kalla det) ena sekunden är jag super pepp, på allt! min morgonpromenad, tvätten som väntar på jobb nummer två, hämta barn, slappa i lägenheten och andas in nya rutiner. medans jag i nästa ser frågande på allt, varför sitter jag här, det händer ingenting ändå flyter dagarna iväg och oftast samman.. Vad händer om jag inte går upp idag?

men fortare än man anar så är det sommar igen och jag finns inte ens kvar här. Och i samma sekund som jag tänker den tanken så är jag pepp igen, på att gör de här sista månaderna bra, mer än bra. Men jag vet inte hur, det är nog det, hur ska jag göra dem mer än bra?

-Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar