1.17.2010

Vilken effektiv dag jag haft hitintills. Först den där morgonpromenaden och tävlandet. Efter det mellanlandade jag hemma och åt frukost. Sedan snörde jag på skorna igen, ringde min saknade christian och traskade iväg till Mörby centrum med hans röst i lurarna. Där "veckohandlade" jag. och fick göra en sådan där mindre pinsam sak som lätt sker när man är de sista dagarna innan lönen "ojdå, du får nog plocka bort den där.. nehe, gick inte igenom nu heller, ta bort den där också då.. så nu gick det" och så kommer man hem med lite mindre varor än vad de var tänkt. Väl här hemma, fortfarande pratande med christian så diskade jag, åt upp resterna från gårdagens sjukt goda soppa! och nu, andas jag lite ser på the schulman show äter macadamiannötter, 86% choklad och är sugen på ytterligare en promenad. Hur går det ihop?

Det enda jag inte gjort som var det enda jag borde gjort nu i helgen var att städa, ordentligt, damma, toaletten osv.. ja, kanske ska avsätta lite slöande tid till det.

Utav vi två som skriver den här bloggen så märks det vem som har minst att göra va? det är ju bara att se vem som uppdaterar mest. he he

-Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar