2.04.2010

ledig från förmiddagsjobbet idag. skönt!
så jag låg och drog mig till nio sedan tog jag mig ut på en promenad, en runda jag aldrig gått förut, sådant gillar jag! men tack vare all blåst i natt låg snön i drivor där de inte plogat så där var det nästan omöjligt att gå! vad gjorde jag då? jo jag sprang förståss, för första gången sedan tidigast i höstas. och det är ju så skönt! bara så trögt att komma igång! men nu har jag kommit igång och är jätte sugen på att springa mer, ute! jag har tagit det lugnt, duschat länge, smort in mig länge, fönat håret osv. nu ska jag nog kolla på någon film, sedan laga mat och efter det är det dags för denna veckans sista jobb! och imorgon kommer lillebror!




1 kommentar:

  1. ja eller hur! Hade vi haft ugn så hade vi säkert inte använt den så ofta ändå.. Det är bara när man inte har någon som man vill laga massa i ugnen, haha =P

    Vad stor björn har blvit :O vilken klass går han i nu ?=)

    SvaraRadera