12.18.2009

Vi är väldigt dåliga på att uppdatera, även om det händer en hel del! Kanske inte så mycket för min del, men för Amandas. Det får hon berätta själv, men jisses vad glad jag har vart för hennes skull det sista! Helt otroligt hur glad man kan bli för någon annans skull!

För min egen del händer det som sagt inte så mycket. Jag spelar oförskämt mycket betapet och lyssnar bara på julmusik, vilket jag gjort i snart två veckor. Har aldrig förr längtat efter julen såhär mycket.. Jag åker hem på lördag och stannar i tre veckor. Otroligt långt jullov.

Jag är klar med alla julklappar, det blev dyrt men jag är super nöjd, med alla!

Dessutom fick jag mängder utav fina ord östa över mig utav barnens mamma idag när vi sa hejdå och godjul. Ojoj vad glad jag blev! Att känna sig uppskattad är mycket värt!

nu längtar jag hem till familj och pojkvänmys. bara en och en halv dag kvar.

-Clara

lånar den här listan för att dela med mig utav julens bästa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar