1.16.2010

Idag är ingen bra dag. Jag är på dåligt humör. Eller inget humör alls skulle jag vilja kalla det. Jag vaknade klockan sju, en lördagsmorgon!!!, är relativt pigg och ser ingen anledning att somna om. Men istället för att änvända min "bonus tid" till något bra så sitter jag vid datorn en och en halv timma.. hrm
Jag bestämmer mig för att käka lite frukost, packa väskan och bege mig till forsgrénska badet. Men idag simmar jag inte utan, smyger mig upp på ett löpband och kör 40min. Usch vad längesedan det var jag tränade på såvis. Lite pinsamt att erkänna att det var idag jag invigde mina nya inomhus träningsskor jag fick i 19års present den 16:e september, ja.. Sedan efteråt blir jag iställer arg och ledsen över att jag inte har råd med ett friskiskort när jag längtar efter att få köra ett gammalt hederligt medelpass! Sedan blir jag åter lite arg när jag äter mitt goda mellanmål, kesella med funlight jordgubb, hallon och linfrön, och inser att jag inte kan äta det så ofta för kesella är så satans dyrt! När jag kommer hem blir jag arg och lite ledsen över min lägenhet.

Och nu inser jag att jag verkligen vill ut och dansa ikväll! dansadansadansa! men jag vill inte dansa själv, men mina två vänner här uppe i stockholm har familjebesök, lyckos dem!
och då blir jag lite arg över att jag har tre jobb men inget som ger möjlighet till att skaffa vänner, och jobbar, ja det är ju det jag gör här uppe.

fan vilken deppig lördag!
förlåt för ur tråkig ur långt inlägg
Clara!

1 kommentar: