1.17.2010

idag vaknade jag, pigg!, klockan 06:16. men jag vägrade gå upp!! hallå, någon måtta får det vara, det är ju söndag. så jag slöt mina ögon och halvsomnade om. klockan 8 steg jag upp, drog på mig mina skönsköna promenadkläder, drog åt vikterna runt handleden och traskade ut för en så kallad, powerwalk, alltså en söndag 8.30! märk väl.

eftersom jag glömt min ipod hemma i lidköping så har jag fått lyssna på min mobil när jag är ute och traskar, de tolv låtar den har ledsnar man rätt fort på så jag bestämde mig för att lyssna på radion, men fick bara in SRklasisk, suck. men efter halva promenaden fungerade P3, jey! Vilket kanske var tur för då kunde jag passa på att tävla om deras fyra biljetter till P3 guldgalan på tisdag, sjukt svår tävling men jag ringde in till Rille och jag vet att jag har fyra rätt utav fem låtar, men att gissa de där satans djuren? eh.
Sedan kom jag på att man kanske ska tänka först och handla sedan, för om det nu är så att jag, mot all förmodan, vinner dessa biljetter så är galan på tisdag kväll i Göteborg. Och jag har ju som sagt tre jobb att sköta här uppe i Stockholm, så det är ju rätt kört! kul.

nu ska jag äta äggon och bac , som det blir om man säger det lite för fort.
Sedan är det dags för söndagens veckohandling. Alltså jag har blivit så redig! Eller en för tidig pensionör med tanke på att jag somnar innan 22, oavsett veckodag och vaknar mellan 6-7. (fan, jag tror jag fortfarande är en aning bitter)

HEJ! CLARA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar