1.30.2010

lördag, jag får lov att äta lite mörk choklad = magvärk. fan. tror det beror på det i alla fall, borde göra det. och alla nötter.

Jag åkte till karin igår, vi kollade på några avsnitt how I met your mother. Sedan stensomnade jag. Dagen idag började med en och en halvtimmas promenad i en halvmeter snö, tungt! och karin fick filmat lite på sin idé. sedan åt vi god frukost, averkade ytterligare ett par avsnitt himym, sedan begav jag mig hemåt, åt mat! som jag var hungrig, och sedan choklad. så nu har jag ganska ont i magen. ska kolla i kapp PH, sedan köra yogapasset och senare ikväll möta upp tjejerna i stan.

Ja, det här kan man ju kalla tråkig update i ett försök att hålla bloggen vid liv.
-C

2 kommentarer:

  1. Ja den är mycket bättre! Men då kan man inte dregla över Johnny Depp ju! :)

    SvaraRadera
  2. Nä tror faktiskt inte det är någon som kan slå han i snygghet! Han är ju snygg fasten han ska se ful ut! Jag trodde faktiskt inte det skulle vara så jobbigt med yoga. Det är ju faktiskt bara rörelser man gör! Men så otroligt skönt, tyvärr märker man ju oxå hur ovig man är hehehe....

    SvaraRadera