1.31.2010

gårkvällen/natten var den bästa på länge!
Har inte dansat så mycket sedan jag vet inte när. och stället sedan! En liten söt skogshuggarstuga med utedass fast längst ut på folkkungagatan, alltså inne i stan. mysigt värre. och småtjafs om spotifylistan, som det ska vara. söta små poppojkar med världens finaste skor, knepiga konstfacksmänniskor, karin och en sväng amanda. Underbart, men klockan blev halv fyra och sista bussen för de söta poppojkarna gick så vi begav oss hemåt och jag var nöjd för det gick nattbussar hem till mig! klockan fem var jag hemma, med kurrande mage och fortfarande dans i bena.

Idag är en seg dag och jag undrar om man kan bli bakfull utav för mycket dans? Dessutom är jag lycklig för det finns ett friskis medelpass i mörbyskolan på söndagar 16.30 som endast kostar en medlemsavgift, 100kr, för dem under 19. Som jag saknat dessa medelpass, så dit ska jag sedan! och alla söndagar framöver. lycklig för det!

-en sleten clara med för mycket choklad i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar