1.31.2010

underbart. u.n.d.e.r.b.a.r.t

hur skönt som helst var medelpasset! jag har inte kört ett sådant sedan jag bodde hemma i lidköping i sommras! och det kändes verkligen, för det var jobbigt och min kondition har försvunnit långt ifrån mig, men jag hoppas den och mina muskler kommer tillbaka snart! skönt med variation till promenaderna och yogan i alla fall!

nu är jag mätt så jag mår illa!
har ätit alldeles för mycket idag!
helt sjukt men dagens sanning när jag säger att jag ätit 400g nötfärs. 400g! att min mage får plats med så mycket kött förstår jag inte, men det känns ju visserligen inget bra. plus choklad. sjukt!
-C

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du trivs =) Är de lika kallt som i stockholm som här nere? Sjukt kallt är de :/

    Jo, jag trivs bra här i min lilla lägenhet =) Skönt att komma bort från landet ;)

    SvaraRadera
  2. Det är underbart i city! Nära till allt verkligen ;)

    Det går lite upp och ner. Får jobba 0-3 gånger i veckan som det ser ut nu.. inte så lätt att få tag i lediga jobb, men jag försöker =)

    SvaraRadera