1.18.2010

Det blev stressat vid lunch, otroligt stressat. Jag lagade min goda lax och champinjon curry soppa, otroligt god! Satte mig i lugn och ro och var glad över att jag för en gångs skull hade två timmar på mig innan jag skulle bege mig till stan för att hämta barnen. Men då ringer barnens mamma och säger, "du måste åka NU! Elin har jätte ont i magen!". Denna mening resulterade i att jag fick ont i magen, för jag slängde i mig maten, packade väskan och sprang till bussen på sex minuter! Ja, eftermiddagen har därför spenderats med en stycke sjukling och ett stycke energiknippe.

Nu håller jag tummarna för att hon blir bättre till imorgon för jag har ju som sagt två andra jobb att sköta. ;) ikväll är det PH igen, och jag vet inte vad som är värst, att delta eller att faktiskt kolla på det?! Men pensionär som jag lyckats bli med mina sovtider så går det för sent för min del! måste ju orka upp till min underbara morgonpromenix.

Imorgon ska jag dessutom träffa karin, vi ska träna!
Och på onsdag ska jag äntligen träffa Amanda, vi ska äta mat!
Det bästa med de bästa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar